Kiemelt bejegyzés

"Boldog vagyok, mert lemondtam a boldogságról." IX. ~ "fogalom leszel!" / ἀκάνθινον στέφανον

  "A szentek számára sem problémamentes életművük megvalósítása." ( Walter Nigg ) "Minél szentebbé válik egy ember, annál...

2023-01-05

Gnosztikus irodalom XCV. / Πίστις Σοφία LIV. ~ fénykapu 1. / amikor a tökéletes lelkek száma teljes lett

 "Mert amikor a tökéletes lelkek száma teljes lett, akkor én bezárom a világosság kapuit."  / Limbo V.

 

 

 Vannak akik a pokolból néznek a "fénykapun" át a Isteni valóság felé.

 https://boatswain69.blogspot.com/2022/11/az-alvilag-homalyaban-mindegyik.html

https://boatswain69.blogspot.com/2022/11/az-alvilag-homalyaban-mindegyik_19.html

https://boatswain69.blogspot.com/2022/11/az-alvilag-homalyaban-mindegyik_20.html

és vannak aki az Isteni fényből a kapun át a kanomába:

https://boatswain69.blogspot.com/2022/12/gnosztikus-irodalom-xlviii-v-xxiii-1.html

 

Egy biztos, - a kapu létezik..., ha meg nem is mutatható.

 

Tudni fogod, ha átjutottál rajta.

https://boatswain69.blogspot.com/2020/10/kifele-gyaloglok-valamibol.html

https://boatswain69.blogspot.com/2020/07/negyedik-szabaly-eszre-terhet-neha-az.html

Jó hogy én már ezen túl vagyok..., engem már csak a 12-es szám aggaszt. Meg a többiek sorsa..., mert bezárják a kaput.


"Mária újra beszélt, és azt mondta a Megváltónak: 

- Uram, ha a hit és a rejtélyek megnyilvánultak, majd lelkek jönnek a világba sok körforgásban, és elmulasztják a rejtélyek átvételét, mert azt remélik, hogy majd megkapják a következő fordulatban [megtestesülésnél], nem áll-e fenn annak a veszélye, hogy nem sikerül nekik megkapni a rejtélyeket?A Megváltó felelt, és azt mondta tanítványainak: 

 - Hirdessétek ki az egész világnak, és mondjátok az embereknek: 

Azért küzdjetek, hogy a világosság rejtélyeit ezekben a nehéz időkben megkapjátok és bemenjetek a világosságbirodalomba! 

Ne hagyjátok napjaitokat leperegni, vagy egyik fordulatot a másik után annak reményében, hogy majd sikerül elérnetek a rejtélyek megszerzését, ha a következő fordulatban világra jöttök. 

Az ilyen emberek nem tudják, mikor telik be a tökéletes lelkek száma. 

Mert amikor a tökéletes lelkek száma teljes lett, akkor én bezárom a világosság kapuit. 

És ettől az órától kezdve senki se megy be, sem nem jön ki onnét, mert a tökéletes lelkek száma teljes lett, és befejeződött az Első Rejtély rejtélye, ami miatt a mindenség keletkezett.

 Vagyis Én vagyok ez a rejtély És ettől az órától fogva senki se mehet be a világossághoz, sem nem jön elő onnan. 

Mert az emberiség már csak a tökéletes lelkek száma teljesülésének időpontjáig létezik; mielőtt tüzet vetettem a világra, hogy az eonok és a függönyök (szféraátmenetek) és az égboltok és az egész föld és minden benne lévő anyag abban megtisztuljon. 

A hit és a rejtélyek azokban a napokban még jobban megnyilvánulnak. 

És sok lélek jön elő a testek kicserélésének körforgásaiban. És ennél a világba való visszatérésnél lesznek néhányan közöttük a mai időkből is, akik hallottak engem, hogyan tanítottam. 

A tökéletes lelkek számának teljessé válásánál meg fogják találni a fényrejtélyeket és megkapják azokat, és a világosság kapuihoz jutnak, és úgy találják, hogy a tökéletes lelkek száma teljes lett, ami az Első Rejtély teljesülését és a mindenség ismeretét jelenti. És úgy találják, hogy a világosság kapuit bezártam, és ettől az órától kezdve lehetetlen bárkinek is bemenni vagy onnan előjönni. 

Ezek a lelkek aztán a világosság kapuit zörgetik majd, azt mondván: 

Ó, Uram, nyisd meg nekünk! 

És én, felelvén, azt mondom nekik: 

nem tudom, honnét valók vagytok ti. 

- Akkor kezdik mondani: 

a te rejtélyedből kaptunk és a te egész tanodat teljesítettük, és te tanítottál minket az utcáinkon. 

- És én, felelvén, azt mondom nekik: 

mondom nektek, nem tudom, honnét valók vagytok, ti, akik mostanig hamisságot cselekesztek. 

Távozzatok tőlem a külső sötétségre. 

És ettől kezdve a külső sötétségre mennek, ahol lesz sírás és fogcsikorgatás. 

Ezért tehát hirdessétek az egész világnak, és mondjátok nekik: 

Azért küzdjetek, hogy lemondjatok az egész világról és minden benne lévő anyagról, hogy megkapjátok a világosság rejtélyeit, mielőtt a tökéletes lelkek száma teljes lett, nehogy a fénykapu előtt hagyjanak ácsorogni és a külső sötétségre vessenek titeket. 

Nos, akinek van füle, az hallja. 

Amikor a Megváltó ezt mondta, újra Mária vetette magát eléje, azt mondván: 

- Uram, nemcsak a fényemberemnek van füle, hanem a lelkem is hallotta, és minden szót megértett, amit mondtál. 

Nos, azokat illetően, amiket mondtál: 

Azon fáradozzatok, hogy ezekben a nehéz időkben megkapjátok a világosság rejtélyeit, hogy örököljétek a világosságbirodalmat..." ( Pistis Sophia, 125. fejezet )

 


Szóval..., mint minden igazság ez is kétoldalú..., "megvárnak minket" ( https://boatswain69.blogspot.com/2023/01/gnosztikus-irodalom-lxxix-xl.html ) ..., de azért igyekeznünk is kellene...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése