Kiemelt bejegyzés

"Boldog vagyok, mert lemondtam a boldogságról." IX. ~ "fogalom leszel!" / ἀκάνθινον στέφανον

  "A szentek számára sem problémamentes életművük megvalósítása." ( Walter Nigg ) "Minél szentebbé válik egy ember, annál...

2023-01-07

Gnosztikus irodalom CXI. / Jézus bölcsessége VII. avagy Προλεγόμενα της Σοφίας Πίστη ~ hogy eltapossátok hatalmasságaikat a lábatokkal."

 "És azért jöttem, hogy megszüntessem a vakságukat, hogy mindenkinek beszéljek az Istenről, aki a Világegyetem felett áll."



"Íme, kinyilatkoztattam nektek a Tökéletes Egy nevét, a Szent Angyalok Anyjának összes kívánságát, hogy a férfi-jellegű sokaság beteljesedjen itt, hogy megjelenjenek az eónokban; hogy a határtalan lények és azok, akik eljöttek, a Hatalmas Láthatatlan Szellem kifürkészhetetlen gazdagságában legyenek, hogy valamennyien részesüljenek a jóságából, sőt még a nyugalomban is, mely felett nincs királyság. 

Én az Első Küldöttől származom, hogy kinyilatkoztassam nektek Őt, aki a Kezdettől fogva Létezik, az Első Nemző és angyalai önteltsége miatt, hiszen úgy beszélnek magukról, mintha istenek lennének. 

És azért jöttem, hogy megszüntessem a vakságukat, hogy mindenkinek beszéljek az Istenről, aki a Világegyetem felett áll. 

Ezért, tapossátok meg sírjaikat, alázzátok meg gonosz Szándékaikat, és vessétek le rabigájukat, és emelkedjetek fel énhozzám.  

Minden dolgok feletti hatalmat adtam nektek, mint a Fény Fiainak, hogy eltapossátok hatalmasságaikat a lábatokkal." ( Jézus bölcsessége, 271 )

 

"És azért jöttem, hogy megszüntessem a vakságukat, hogy mindenkinek beszéljek az Istenről, aki a Világegyetem felett áll."



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése