Kiemelt bejegyzés

Néha zseniálisak vagyunk... / "azt hiszem, jó tengerész voltam." / "Amit teszel, reménytelen, jó:..."

  "Hétszer vonultam háborúban, semmilyen parancsot ne tagadtam meg, nem harcoltam hitványabbul másnál. Vezér soha sem látta , hogy hi...

2022-12-18

Gnosztikus irodalom XXXIX. / Fülöp evangéliuma XIII. / πνευματική αριστοκρατία XIV. ( GyIK XII. - A kommunikáció alapfeltételei ) ~ "a só nyoma" IV.

 "Fogadjátok be a hitet, adjatok szeretetet."


 

 

 12. A kommunikáció alapfeltételei ( Isten = kommunikáció / https://boatswain69.blogspot.com/2020/10/isten-kommunikacio.html ):

"Fogadjátok be a hitet, adjatok szeretetet. Senki sem kaphat semmit hit nélkül. Senki sem képes adni szeretet nélkül. Így azért, hogy képesek legyünk elfogadni dolgokat, hiszünk, és azért, hogy szeressünk, adunk, mivel ha valaki szeretet nélkül ad, semmi előnye nem származik abból, amit adott. Aki bármi mást is megkapna az Úron kívül, az továbbra is héber." ( Fülöp evangéliuma, 162 )

 

"Nem gyűjtöttem több hangot" - magyarázta később - "így hát elértem a hangtalan hangot." ( https://boatswain69.blogspot.com/2022/11/vii-sebesz-v.html )


 

Ez a két kéz ad vagy vesz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése