Kiemelt bejegyzés

Néha zseniálisak vagyunk... / "azt hiszem, jó tengerész voltam." / "Amit teszel, reménytelen, jó:..."

  "Hétszer vonultam háborúban, semmilyen parancsot ne tagadtam meg, nem harcoltam hitványabbul másnál. Vezér soha sem látta , hogy hi...

2023-06-01

Κένωμα III. ~ Csak megvetendő egyén becsülhet olyasvalakit, aki annyira megvetendő mint én.

 "Mivel bizonyíthatná?"

 

 

"Nem becsülöm magam,
senkit sem tudok becsülni, aki becsül engem.
Csak olyasvalakit tudok becsülni, aki nem becsül engem.
Jacket becsülöm,
mert ő nem becsül engem.
Tomot megvetem,
mert nem vet meg engem.
Csak megvetendő egyén
becsülhet olyasvalakit, aki annyira megvetendő mint én.
Akit megvetek azt nem tudom szeretni.
Mivel Jacket szeretem
nem tudom elhinni hogy szeret engem.
Mivel bizonyíthatná?"  ( R. D. Laing: Gubancok )
 
 
Hans Thoma, Loneliness
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése