Kiemelt bejegyzés

"De máris vált a kép. Új mese szól a mikrofonból." ~ „Narcissus… hermafroditism… Bisexuality… Ah, interesting!"

"Isten is szeret. Ő is szenvedett. Ő is hosszú ideig várt a találkozásra." ( C. S Lewis, A nagy válás, 109 ) "De...

2023-09-17

Αδικίας I. / Εποίησεν πηλὸν ἐκ τοῦ πτύσματος. ~ a köpésből sarat csináltak I.

„Ez egy olyan testvér szava, aki elszomorított engem."

 Ταῦτα εἰπὼν ἔπτυσεν χαμαὶ καὶ ἐποίησεν πηλὸν ἐκ τοῦ πτύσματος, καὶ ἐπέχρισεν αὐτοῦ τὸν πηλὸν ἐπὶ τοὺς ὀφθαλμούς ( Jn 9,6 )

 

 

"Az egyik öreg elment Akhillasz abbához, s látta, amint az vért köpött. Erre megkérdezte: 

„Mi az, atya?" 

Az öreg így felelt: 

„Ez egy olyan testvér szava, aki elszomorított engem. Harcoltam magamban, hogy ne mondjam tovább, és könyörögtem az Istenhez, hogy vegye el tőlem. Erre a szó vérré vált a számban, én pedig kiköptem, megnyugodtam, és elfelejtettem a szomorúságot." ( A paradicsom könyve, Akh 4, 78-79 )

 

"Erre a szó vérré vált a számban, én pedig kiköptem, megnyugodtam, és elfelejtettem a szomorúságot."

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése