Kiemelt bejegyzés

"De máris vált a kép. Új mese szól a mikrofonból." ~ „Narcissus… hermafroditism… Bisexuality… Ah, interesting!"

"Isten is szeret. Ő is szenvedett. Ő is hosszú ideig várt a találkozásra." ( C. S Lewis, A nagy válás, 109 ) "De...

2024-07-08

πνεῡματιϰόι ~ "Ma se sikerült meleggé bűvölnöm a világot." / "Ugysincs más útja már a kegyelemnek."

 "Ezek az emberek Én vagyok, és Én vagyok ezek az emberek. Ezért is mondtam nektek egykor, hogy ülni fogtok a ti királyi széketeken a jobb kezem felől és a bal kezem felől, és velem fogtok uralkodni. Ezért nem riadtam vissza attól, hogy titeket testvéreimnek és társaimnak nevezzelek, mert királytársaim lesztek az Én birodalmamban. Ezt mondom nektek annak tudatában, hogy adni fogom nektek a Kimondhatatlan Rejtélyét, vagyis: Ez a Rejtély Én vagyok, és Én vagyok ez a Rejtély Ezért tehát nem csak ti fogtok Velem együtt uralkodni, hanem mindenki, aki megkapja a Kimondhatatlan Rejtélyét; mindaz királytársam lesz az én országomban. És Én vagyok ők, és ők Én vagyok. A trónom azonban fölöttük lesz." ( Pistis Sophia, 96. fejezet )


"S fejemben ők, a távoli mások, kik elhagytak, akiket én nem hagytam volna el soha."

 
 
 
"Gazdátlan út, gazdátlan idegenség.
Póznák leejtett huzalán
nedvesség harmata.
Lámpák opál hengere, zúgó
kivilágitott ékszerüzlet.
Hivalkodón a betörőre várva
haszontalan kincsét kinálja,
ragyog az éjszaka.
 
Szomorú vagyok. Ma se sikerült
meleggé bűvölnöm a világot.
Fáj, hogy nem tudom elviselni
különváló testem határát.
Bezárkózom. Kerengve járok.
Dobál a szoba négy fala.
S fejemben ők, a távoli mások,
kik elhagytak, akiket én
nem hagytam volna el soha." ( Fodor András, Magány ) 
 
https://boatswain2.blogspot.com/2023/12/a-filozofia-korusa-96-es-en-vagyok-ok.html
https://boatswain2.blogspot.com/2024/05/and-amen-i-say-unto-you-those-men-are-i.html
https://boatswain69.blogspot.com/2023/01/gnosztikus-irodalom-lxxxi-xxxvii-es-en.html
https://boatswain69.blogspot.com/2022/12/gnosztikus-irodalom-xlv-ii-xx-bocsass.html 




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése